פרסומת

פנקייקים בריאים

הגעתם למסקנה שצריך לאכול קצת יותר בריא, אבל אתם לא רוצים להתפשר על הטעם? הנה מתכון פשוט לפנקייק בריא ומשביע במיוחד בגלל השימוש בקמח כוסמין.

פנקייקים בריאים

  • כוס וחצי קמח כוסמין (ניתן להמיר חצי מהכמות בקמח שקדים)
  • כף אבקת אפייה
  • 1/4 כפית מלח
  • כוס חלב (לטבעונים – ניתן להשתמש בכל חלב ללא תוספת סוכר אחר, חלב שיבולת שועל מצוין למתכון)
  • חצי כפית תמצית וניל
  • שתי ביצים (לטבעונים – ניתן להמיר לרסק תפוחים)
  • 6 כפות שמן קוקוס (בימים קרים בהם שמן הקוקוס מוצק ניתן להמיס אותו מעט במיקרוגל)
  • לא חובה – לאלו שרוצים פנקייק מתוק ניתן להוסיף שתי כפות סוכר קוקוס או כף סילאן טבעי.
  • ניתן להוסיף – חמוציות, שקדים גרוסים, צימוקים, מטבעות שוקולד מריר, או כל דבר אחר שאתם אוהבים.

אופן הכנה

  • לערבב את החומרים היבשים (קמח, אבקת אפייה, מלח וסוכר)
  • להוסיף את החומרים היבשים לקערה עם החומרים הרטובים (חלב, תמצית וניל, ביצים ושמן הקוקוס) ולערבב היטב עד שאין גושים. ניתן לערבב באמצעות בלנדר-מוט, אך יש לשים לב לא לערבב את הבלילה יתר על המידה. (כמה שניות בעזרת הבלנדר-מוט אמורות להספיק)
  • מניחים רבע שעה בצד שהבלילה תתייצב.
  • מחממים את המחבת היטב ומשמנים עם שמן קוקוס.
  • מנמיכים את האש, ובעזרת מצקת או רינג שמים מעט מהבלילה על המחבת עד להיווצרות מעט בועות, והופכים.
  • ניתן להגיש לבסוף עם סירופ מייפל טבעי לגרסה מתוקה של פנקייק, או אפילו עם גבינת שמנת וסלמון מעושן לגרסה מלוחה ומעניינת של פנקייקים.

בתאבון!

 

%d7%a4%d7%a0%d7%a7%d7%99%d7%99%d7%a7

עדיין אין תגובות למאמר זה

הגב למאמר זה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*